Jeg tok også nylig turen til Dublin i c klasse sammen med min bedre halvdel. Begge veier var vi de eneste passasjerene i biz, og det skjønner jeg igrunn godt. Prisene til SK I c er alt for høye i forhold til den varierende kvaliteten på produktet. Dermed støter de fra seg en svært lønnsom kundegruppe. Små ting som prioritert ombordstigning, en pre departure drink, meny, tilbud om å henge opp jakke og håndhevelse av gardinen ville økt opplevelsen betraktelig. Også må man klare å gjøre dette konsekvent. F. Eks: den ene veien fikk jeg tilbud om diverse blader som lesestoff, noe som uteble på returen. Også smile litt innimellom da! Nå høres det ut som jeg hadde en skrekkelig tur. Det hadde jeg ikke, vi hadde det faktisk helt greit. Og det er nettopp der problemet ligger. Det er så lite som skal til for å heve produktet noen hakk slik at flere velger
SAS fremfor konkurrerende selskaper. Isteden velger altså SK å kutte ned på ting...med unntak av prisen såklart.