En ting som bør understrekes til alle
SAS-skeptikere, Vis man ønsker at
SAS skal gå konkurs, så ønsker dere også at prisene særlig på innland både i Norge, Sverige og Danmark blir hevet og det med en stor prisøkning,
SAS har i dag oftest over 50-60% av volumet på de rutene de opererer, en aktør som vil hoppe inn eller "ekspandere" vil være Norwegian, de vil øyeblikkelig sette prisene opp rundt 300-600kr på vær avgang, problemet er ikke at det er for dyrt, det er mere en nok av de som er villig til å betale så mye for billettene, men problemet er at det ikke er nok sjetteplasser. En ny aktør vil ikke klare og hoppe inn i konkuranse med Norwegian på over et halvt år etter en "eventuel" konkurs, diverse tillatelser osv. må på plass og ikke minst diverse undersøkelser må gjøres for og tilpasse seg markedet.
Tilslutt jeg har verken noe i mot Norwegian eller
SAS, men jeg er i mot de som ønsker at
SAS skal gå konkurs fordi de liker best Norwegian og ikke
SAS, fordi
SAS har eldre fly og ikke har noe Wifi. For det første så er vi i Norge blitt bortskjemte med de flotte nye flyene til Norwegian med Wifi og SkyInteriør.