Quote:
Originally Posted by TOS
Jeg tar konsekvensen av holdningen om at positive, fleipete innlegg er OK, men ikke en saksopplysning, og sletter derfor mitt innlegg i et forsøk på selvmoderering.
|
Nå er det jeg som var skyldig i å legge til en liten "snert" på slutten av et ellers seriøst innlegg, det at Bonusprogrammene kan ha tildels store verdier (25% av Qantas er en stor verdi) og at de kan ha en salgsverdi (Air Canada har solgt sitt). Dermed faller tanken om at Bonusprogrammene kun er store utgifter litt.
En ser jo også en fremvekst av Bonusprogram som ikke er knyttet til noe flyselskap f.eks. Air Miles i Canada som er meget stort, og vi har selv et " nøytralt" Bonusprogram knyttet til våre Boeing Visa Kort hvor vi har opptjent billetter med Northwest og Frontier uten å ha Bonusprogram hos noen av dem.
Så
SAS kan selge EuroBonus for et betydelig beløp og beholde fordelene - helt sikkert bedre enn å selge Farmer og LN-
MOW