Quote:
Originally Posted by apeks
Pandion er vel noen av de tyngste kundene SAS har.
Poenget er vel kanskje deerfor også om SAS faktisk har råd til å miste dem ?
Når en en meget god kundegruppe sier i fra til bedriften at at de er misfornøyde så er det kanskje lurt å vurdere omsetning disse genererer opp mot hva sparetiltakene og dårlig pr gir ?
|
Hm... Jeg tror nok en gang jeg blir kraftig misforstått... Jeg forsøker en siste gang.
Det er Pandion'ene som har kopiert brevet til DN (slik det fremgår av artikelen i DN). Det er altså sånn sett Pandion'ene som ber om almen forståelse for deres champagne-nød. Det kommer de ikke til å få av almenheten. Tvert imot. Jeg synes det var en ugjennomtenkt strategi fra disse kundene. De burde skrevet et felles brev til
SAS. Uten å blande inn media (om de nå faktisk har gjort det. Det er et forbehold der)
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2493786.ece
Quote:
Den svenske avisen har tatt del i en epostkorrespondanse hvor medlemmer i klubben sendte en epost direkte til Gustafson.
|
At de burde få sympati fra
SAS er etter min mening helt åpenbart. Men det er en annen sak, som har blitt ganske grundig debatert i tråden her allerede. Personlig har jeg allerede i utgangspunktet sympati med en Pandion da det aner meg hvor mye han/hun er på "veien".
Så kort oppsummert mener jeg altså at Pandion'ene har en strålende sak, som de har prosedert helt elendig.