View Single Post
Old 20-10-2012, 22:56   #1186
BU016
ScanFlyer Blue

Default Re: Betingelser i luftfarten (var: DY's Malagabase - nye betingelser)

Quote:
Originally Posted by Wahoo View Post
Hvor mange år har du i en lederstol og hvor lang økonomiutdannelse og erfaring har du for å hevde at du forstår hvilke utfordringer
ledelsen i ett flyselskap står overfor? Neppe mye? Hvilken bakgrunn har du for å ha noen som helst mening om hvilke strategier ett flyselskap skal
velge for å overleve den ekstreme kampen som pågår mellom flyselskap i europa idag? Neppe mye?
Hvilken markedsføringsbagrunn har du for å kunne mene noe som helst om hvilke økonomiske og markedsmessige konsekvenser det vil få om man
øker kostnader og dermed priser, senker konkurransekraft etc etc? Neppe mye? etc etc.

Nei, jeg har ikke typerating på 737, men jeg regner med at du ikke har mastergrad i økonomi og markedsføring heller.

For å si det sånn, skal man drive argumentasjon på det nivået du og andre driver kan vi like godt stenge denne tråden her og nå
for alle her er inkompetente.

W
Særdeles godt poeng. Når jeg leser denne tråden, ser jeg to sider med bastante holdninger og snevert syn. La nå selskapene og foreningene enes om hvordan de vil ha det.
BU016 is offline