Det som er verdt å merke seg, er at
SVG er en "pilot"-stasjon og ganske enkelt prøvekaninen. Hensikten er å se hvor vidt systemet fungerer, etter at pilotprogrammet er fullført så vil man gjøre en del endringer for
SAS.
Husk at
PACS(PCI) er lagd av
CSC (
SAS Data) og på dette forumet så er det per definisjon ikke bra, så hvis hr. Cross hadde en dårligere opplevelse, så er det per definisjon feil
Men det er ikke feil i produktet som gjør boarding seint, det er slik jeg mener det lagt opp tungvint, og jeg håper at det er en del endringer som blir gjort for å gjøre flyten enklere. I
PACS f.eks, så trenger man bare velge antall bagasje og trykke enter for å sjekke inn, og ved boarding blir man automatisk sjekket inn, og man trenger ikke gå noen omveier i systemet. I Altea, så er flyten helt annet og jeg håper at det fransk-spansk-tyske monsteret skjønner hva
SAS og
SAS-kundenes behov er.