Quote:
Originally Posted by sail4fun
Papp'n har jo en slags mission siden man ikke har en askjett å spise den fra.. , greit å kunne plassere den i noe om man ikke trykker inn hele blingsen i en jafs ?
|
Pappfuteralet som tallerken, nei neppe slik den er laget - da måtte man trøkke sandwichen inn i futteralet og når den skulle ut igjen hadde den hengt igjen. Da må sandwichen trykkes sammen for å få et tak for å få den ut, smuler og italiensk salat om hverandre, slikking av fingre ...
Det er en plast rundt sandwichen på lik linje med hva Lufthansa har, og det går fint å åpne den og benytte den når den åpnet for legg sandwichen på.
Quote:
Originally Posted by sail4fun
SAS har en liten vei å gå , men du laster ikke røykeboxen og BAG problemene på FRA over på SAS nå da ? , sliten etter en fin ferie  ?
|
Absolutt ikke sliten etter noen ferie, er ikke en ferie en ferie da? Hvis du også ser godt etter så er røykeboks og Fraports problemere beskrevet utenfor der
SAS omhandles. I motsetning til
OSL så har Fraport muligheter før røykerne, men det er et problem for ikke-røykende i nærheten at avsuget fra disse boksene ikke er god nok. Med åtte røykere på full sugen inne i boksen så man at røyken siver ut fra glassburet og selv en innbarket røyker luktet røykeburet før man så den. Det er dermed helt klart at det er en del problemer på
FRA for en ellers enkel og åpen flyplass. Sammenlignet med
ZRH faller derfor
FRA gjennom kvalitetsmessig. Det å benytte Lufthansa gjennom
MUC er en helt annen sak, og der er det virkelig et close race med
ZRH og kanskje vinner også
MUC?
Da er på tide å gi en liten oppdatering vedrørende utkjøring av bagasjen, så er den nå underveis fra
OSL.
SAS har ingen skyld i dette og de har rett og slett vært veldig bra til å informere når de fikk informasjon fra
FRA.