Quote:
Originally Posted by litt-amatør
Skulle bare mangle om ikke SAS synes det var på tide med enda et nytt servicekonsept. Antar at de har tenkt å splitte dette litt mer opp og at dette ikke gjelder på ruten til Tokyo. Og at det bare gjelder Coca Cola på ruter til USA (ikke juice), men at juice omfattes på ruter til Chichago bortsett fra på reiser i retning Skandinavia. Dessuten skal alt forbli gratis på den nye ruten til San Fransisco, samt at juice vil tilbys fortsatt passasjerer på vei til Skandinavia på ruter fra Kina.
For det skal SAS ha; de har mange servicekonsepter.
|
Dette er vel egentlig mer strømlinjeforming av servicekonsept, da. Det blir likt som på andre ruter.
Om det er lurt eller dumt kommer vel litt an på hvordan de vil plassere produktet sitt. Flere av de andre "gamle" oppgraderer og forsøker å skille seg mer fra
LCC for å kunne ta ut en premium.
SAS virker det som velger den andre veien. Time lyt sjov.
Men nå er det lett å være nøytral da jeg ikke lenger flyr
SAS IC, så skjønner at dette er rimelig negativt for de som gjør.