View Single Post
Old 02-10-2012, 18:14   #11
IL-2
ScanFlyer Gold
 
IL-2's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,399
Default Re: Maken til elendig kundeservice fra SAS/EB

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Jeg har endret hundrevis av bonusbilletter i mitt liv og naar man endrer fra en t/r til en enveis, kansellerer man billetten og bestiller en ny kun enveis. Det gjelder garantert for KLM ogsaa. Bangalore har etter min erfaring minst empowerment til aa bryte selskapenes regler.

Det eneste SAS har gjort "feil" her etter min mening var at de kunne vaert greie og gjort deg oppmerksom paa at det var utsolgt paa bonus paa de avgangene du trengte. Du kunne jo feks kjoept bonuspoengene du trenger og toppet opp kontoen din for aa unngaa problemet.
Det høres ut som jeg krever gratis flyreiser og himmel og jord i kompensasjon. Det gjør jeg ikke, jeg etterlyser jo bare nøyaktig det du sier. Og en ting til, at de som har den jobben oppfører seg.
Edit: og positive eller negative svar: De jeg snakka med i India, oppførte seg i alle fall.
IL-2 is offline   Reply With Quote