Quote:
Originally Posted by LN-KGL
Jeg lurer på når det var mulig å fly OSL- BGO eller OSL- TRD til kr 170 eller lavere?
|
Nå koster det vel 250 kr en vei med flytoget fra Drammen, så det Roald sier er ikke hypotetisk feil, hvis du tar med at DY selger billetter til 199,- på kampanjer.
Quote:
Originally Posted by LN-KGL
Flaska med prosecco jeg kjøpte på Seafood for noen uker siden var mye billgere enn billetten til BGO med SAS - selv ikke krabben og sushien i tillegg tilsvarte billetten.
Hva er det denne Evind Roald prøver seg på, desperat er i hvert fall bare fornavnet
|
Hvis du skal bruke egne eksempler er det jo en fordel om du kan fortelle litt mer om hvordan du gikk frem. Når kjøpte du billetten? Var det ettermiddagsavgang? osv. Som du vet selv er det mange faktorer som avgjør prisen på billetter.
Selv reiste jeg
OSL-
BGO med DY i forrige uke. Betalte 989,- uten sete og bagasje. Kunne valgt en mye senere avgang som var mye billigere, men tid var viktig for meg.
Forøvrig synes jeg det er bra at
SAS tar et oppgjør med prisene i Norge. Bare synd Norwegian allerede har dratt det så langt at det nå går så drastisk på bekostning av arbeidstakerne i alle selskapene.