Quote:
Originally Posted by HenrikP
Nå er vel det faktum at WF skal overta CPH- TRD bare spekulasjoner her på forumet. Men vist så skjer så skal man huske på at WF var oppe i 5 rundturer om dagen, mens SAS bare har 3. Så vist WF overtar så kan det vel tentes at WF øker til 4 rundturer om dagen. Og tror ikke folk tenker så mye om det er jet eller propell når de bestiller. Viktigst er frekvens, rutetider og pris.
|
Kutt ut å sammenligne hummer og kanari som det passer deg! WF hadde 4 daglige,
SAS har 3. WF hadde 5 daglige på søndagene,
SAS har 4. CR9 har 10 flere seter.
Dine 3 punkt er viktig, men når du passerer halvannen time så begynner folk alvorlig å foretrekke jet - spesielt hvis den halvannen timen i Q4 er inni skyene, og alle rundt deg ligger og spyr!
Har 3 år+ på begge typene, og vet veldig godt hva den store majoriteten av pax - og for så vidt meg selv - foretrekker...