View Single Post
Old 18-09-2012, 02:53   #6
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Valg av selskap IAD-SFO

Quote:
Originally Posted by BårdK View Post
Har nettopp bodd et år i USA og min erfaring er at kjøpt F ikke er verdt prisen, om du betaler selv (betaler selv differansen mellom eco og F på tjenesteresier). Fikk dog OK pris med Delta på F SAN-ATL som var verdt kronene i august 2011. Ellers er F-prisene i mine øyne veldig dyre sammenlignet med hva du får.
Kommer an på hva du sammenlikner med. Jeg kjøpte business billetter fra Norge ut i Europa, spesielt London for 7 lapper t/r OSL-LHR back in the days uten å blinke.

Er det da verdt å betale 1000 dollar t/r øst til vestkysten for å sitte komfortabelt i F i 12 timer? Absolutt, mye mer enn å betale tilsvarende for SAS business ut i Europa i 4-6 timer i ett vanlig økonomi sete med midtsetet blokkert.

Nå får folk med status i USA gratis oppgradering og fleksibilitet uansett, jeg ligger vel på 89-90% i år, da kan man spørre hvor mye verdt det er å betale ekstra. Jeg gjør det alltid på flighter jeg vet er vanskelig å få oppgradering på og mellom IAD - SFO som er 6 timer sitter ihvertfall ikke jeg i Y
Tommy777 is offline   Reply With Quote