View Single Post
Old 15-09-2012, 00:41   #7
Hpkris
Front section flyer

Hpkris's Avatar

Default Re: Ryanair nødlandet på RYG uten flaps

Quote:
Originally Posted by 73H View Post
Jepp, og sjelden lander vi med mer enn 60 tonn, så der fikk man plutselig enda 170 meter ekstra margin folk er bekymret om dagen, men som pilot er jeg mer bekymret over alle avisartiklene med krigstyper så snart det pr def ikke er en normal landing. Dette er ikke noe mer enn en non-standard happening, som vi har prosedyrer for. Helt ufarlig så lenge man tar de forhåndsreglene man skal under den gitte situasjonen!

Det blir litt som å skrive en nyhetsartikkel hver gang trykkerimaskina til VG, Dagbladet eller Fredrikstad blad krøller litt nyhetspapir....

Skjønner ikke hva som får folk flest til å tro at jeg ville gått på jobb hver dag hvis jeg anså jobben min som utrygg?
Det folk ikke skjønner er at det faktisk er piloter som også vil ha flyene trygt ned på bakken. Hadde en heftig diskusjon i et familieselskap sist helg ang Ryanair. Hvorpå vedkommende var så påstålig at ALT som stod i avisene var jo sant.
Da jeg prøvde å forklare henne at selv om det står i avisa er det ikke sant, hu skjønte jo heller ikke at noen turte å jobbe for Ryanair.

Diskusjonen endte med at jeg ba henne dra ett sted der hvor der er veldig varmt.

Synes dine innlegg er veldig informative og gir oss andre ett innblikk i hva som forgår bak dørene i Ryanair.
Må selv tilføye at jeg bare har positive og hyggelige erfaringer med Ryanair
05.Sept BKK-DXB-OSL
06. Oktober OSL-IST-BKK (TK)
30. Oktober BKK-OSL (DY)
Hpkris is offline   Reply With Quote