View Single Post
Old 14-09-2012, 20:15   #995
LN-VLE
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2010
Location: Berlebyen
Posts: 1,496
Default Re: Betingelser i luftfarten (var: DY's Malagabase - nye betingelser)

Quote:
Originally Posted by Seagull View Post
En fast ansatt vil gjøre det lille ekstra, noe som merkes av kundene, ha stå-på-vilje, føle at man drar lasset sammen og en større andel "ildsjeler".

God helg.
Ja, det er teorien. Skal vi se på om det stemmer.
La oss ta f.eks CPH og stuerne der. Når de tar sine faglige møter er det vel hverken selskapet eller passasjerenes ve og vel som står fremst i tankene? Det er visstnok ikke alltid at de klarer å formidle hvorfor de tar sine møter uanmeldt heller, eller varsle slik at passasjerene kan få booket om sine billetter.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/ut...r-1849859.html

http://forum.flyprat.no/showthread.p...streik+kastrup

Så, ja det merkes for kundene at det er fast ansatte.



Vidar

Last edited by LN-VLE; 15-09-2012 at 07:54.
LN-VLE is offline