Jeg synes det vil være merkelig om ikke
SAS tjener penger på
BKK. Har vel flydd den ruta 6-8 ganger selv og det har vært fullt hus hver eneste gang. Likeledes har det vært fullt hus de gangene jeg har hatt bekjente som har reist på den ruta.
Prisene har alltid ligget godt over Thai sine priser, og når jeg ser prisene til
SFO er de jo tilsvarende prisene til
BKK. Dessuten er avstanden til
SFO 116 miles lenger enn til
BKK, uten at det gjør den store forskjellen. Så hvis full buss til
BKK ikke tjener penger med de prisene, så lurer jeg på hvordan full buss til
SFO kan gjøre bedre butikk?
Dessuten er vel
BKK en større Star-
HUB enn det
SFO er? Eller satser man ikke på videreforbindelser kanskje?
Jeg synes dette er merkelig. Hadde heller ønsket at
SAS hadde hyrt inn en ekstra 340 og ekspandert litt i stedet!
BF