Wahoo: Stakkars deg.
TOS: Kan du være så snill å oppsummere din generelle mening i denne saken i et kortfattet og lettfattelig innlegg? Jeg skjønner ikke din agenda, eller hva som er motivasjonen din for å bruke så mye tid på å repetere oppleste og vedtatte sannheter (lovverk).
Det jeg anser som kjernen i denne debatten, og som i mine øyne er det eneste interessante å diskutere, er hvordan de generelle ansettelsesforholdene i luftfarten utvikler seg, og hva folk føler og mener om dette i et mer "etisk" perspektiv. Det er nemlig ikke slik at vi alle mener at "alt som er lovlig er riktig". Vi er alle klar over at DY i dette tilfellet sikkert har sitt på det tørre, de er jo ikke helt idioter heller.
Alle forsøk debattanter gjør på å diskutere de store linjene i denne tråden blir bare druknet i avsporinger, misforståelser, unødvendig oppheng i detaljer, lønnssynsing, paragrafer og faktaopplysninger fra Google, og generelt vissvass (à la "Jeg vet ingenting om dette, men jeg mener noe om det allikevel...").
Hvis du vil "diskutere" hva som pr idag er juridisk lovlig omkring disse temaene ifølge lovverket, må du gjerne invitere folk inn i en egen tråd, og se hvor mange som er interessert i det.
(Jeg kan bare snakke for meg selv her, og jeg vet godt at jeg er en forum-nybegynner. Men jeg har fulgt flyprat.no i mange år, leser betraktelig mer enn jeg skriver, og det bør kanskje andre også vurdere. My 2 (probably worthless) cents).