og det blir temaet for denne tråden etter flyene har forlatt rullebanen og landskapet har forsvunnet i horisonten

En del av bildene er croppet godt for å komme nærme nok da de var langt unna
Thomas Cook (og 2 andre)
Thomas Cook - OY-VKH - A330-300 by
Tom McNikon, on Flickr
Enda en Thomas Cook
Thomas Cook - OY-VKI - A330-300 by
Tom McNikon, on Flickr
Det var da voldsomt til Thomas Cook på en morgen
Thomas Cook - OY-VKC - A321-200 by
Tom McNikon, on Flickr
Får gå over til
SAS i buldrende mørke da
SAS - SE-DMB - McDonnell Douglas MD-81 by
Tom McNikon, on Flickr
SAS - OY-KBL - A321-200 by
Tom McNikon, on Flickr
Norwegian høyt oppe også
Norwegian - LN-NOQ - B737-800 by
Tom McNikon, on Flickr
Norwegian - LN-NGA - B737-800 by
Tom McNikon, on Flickr
Får nå bare bøtte innpå med litt til

Når, hvor og hvem står nå på bildene
Blue1 - OH-BLI - B717-200 by
Tom McNikon, on Flickr
Air Berlin - D-ABLE - B737-700 by
Tom McNikon, on Flickr
Estonian - ES-AED - Embraer 170LR by
Tom McNikon, on Flickr
Finnair - OH-LXM - A320-200 by
Tom McNikon, on Flickr
Austrian Arrows - OE-LVM - Fokker 100 (Operated by Tyrolean Airways) by
Tom McNikon, on Flickr
British Airways - OY-NCN - Dornier 328 Jet (Operated by Sun-Air of Scandinavia) by
Tom McNikon, on Flickr
Jettime - OY-JTU - B737-700 by
Tom McNikon, on Flickr
KLM - PH-BGR - B737-700 by
Tom McNikon, on Flickr