Takk for kommentarer. Da er et nytt kapittel klart.
__________________________________________________ _______________________
Etter hvert var det klart for å bevege seg videre. Sen utsjekk var ikke noe problem, og det ble limo-buss også tilbake til
NRT.
Den videre reisen var egentlig booket med United og Thai i business. Etter hvert åpnet United seg i 1.kl, men det fristet ikke å endre
KUN til det. Ventet på at andre ting skulle åpne seg opp, og ble litt skuffet da Singapore sitt vindu til 1.kl ikke hadde ledig på ønsket avreisedag. Så også på en sen kveldsavgang fra
HND, men den ble tatt før jeg fikk somlet meg til å ringe for å endre. Tre dager før avreise ble imidlertid billetten endret, til ny reiserute med to legge i F i stedet for C.
Tokyo Narita Airport, United International First Lounge
Innsjekk på
NRT går som en lek, de har egne felt for business, første og gull.
ANA er stolte av 787
Innsjekk gikk kjapt og greit, og man får eskorte gjennom sikkerhetskontrollen. Immigrasjon hadde ingen kø, og etter å ha tømt lommene for yen bar det av gårde til første lounge, United International First Lounge. Den ligger nærmest immigrasjon, og var en naturlig stopp på vei utover mot gaten.
Store flater med utsikt til vestre rullebane, 16R/34L om jeg husker riktig fra flightsim-eraen.
Jumbo-heaven
United har
NRT som hub, ikke vanskelig å se det.
Greno Champagne til kjøling
Diverse annen vin. Mistenker at det ikke er spesielt god vin.
Enkel buffet
Knapt nok en mini-bar
Dispensere for øl og annen drikke
Vin og Sake
Litt mer av loungen
Mat-buffeten var omtrent ribbet, etter at en stor familie tømte alt som var. Suppa var imidlertid god.
Litt annen småsnacks kom også tilbake, når den sultne gjengen hadde forlatt loungen.
Alltid godt med en loungedusj, så her er bilder av badet
Sparsommelig dusj-kit
Et United-fly ankom, og en lang tropp med rengjørere satte i gang. Dette er under halvparten av de som pilte opp trappa.
Hva har skjedd her da? Hagl? Dårlig grunning?
Ikke bare
ANA som flyr 787 i Japan.