Zurich First Class Lounge
Det ligger en del bilder fra loungen i rapportene jeg linker til lenger oppe på siden
Kattevasken i
FRA var ikke nok, og det var på tide med en skikkelig dusj. Med bare to dusjer og ørten interkontinentale avganger mellom 12:30 og 13:30 var dusjene selvsagt opptatt.
Hvorfor ikke bruke ventetiden på litt mat? Menyen i FCL
Swiss pleier å ha
MYE og GOD mat om bord, så det var ikke noe poeng å krysse av alt på menyen. Det ble i stedet litt skumpa og reker. Godt var det jammen! Ble sittende ved baren, siden loungen var ganske full og jeg skulle være litt rask.
Fin presentasjon i beste Swiss-ånd
En liten bar
En litt større bar, og OL på tv
Plutselig var begge dusjene ledige og rengjort, og jeg var ikke så vanskelig å be.
Forholdsvis trangt i forhold til Lufthansa, Thai og Air France, men det gjorde nytten.
Bvlgari er greit.
Etterpå ble det litt snacks, 45 minutter til avgang og 35 minutter til shuttlen skulle gå. Rosa Piper var ingen suksess, men smoothien var god. Resten så bedre ut enn det smakte.
12:25 var det avgang fra loungen, men det var et kaos i kjelleren. Det tok nærmere et kvarter før bilen gikk. Heldigvis var det ikke mer enn 2 minutter fra vi gikk ut av bilen til vi gikk ned jetbrua til dette flyet. Det var nå kun 15 minutter til avgang, og selve transfer til E-piren og selve gaten var helt smertefri. Ingen sikkerhetssjekk eller passkontroll i E-piren.