Quote:
Originally posted by MD11
Er det besluttet at BKK-SIN-BKK forsvinner??
Vil maskinen i såfall snu på timen i BKK og returnere til CPH?
|
Ja,det er opplest og vedtatt.Flyet blir stående og får utført vedlikehold av Thai istedenfor.Ombyggingen av langrutecabin til liggeseter belaster teknisk i
CPH ganske betraktelig om dagen (årsak til den siste tids avisoverskrifter/skandaler?),så jeg tror dette er den eneste realistiske muligheten de har i øyeblikket.Hva som skjer med
SIN når ombyggingen er over,vet jeg ikke,men det skoles over såpass mange piloter til A330/340 om dagen at det ser ut som det er planlagt med to fly i tillegg til dagens flåte.A330-200 er på tapetet og brukes som "ris bak speilet" av
SAS overfor Pfor.Snille gutter (og piker) får to nye fly å leke med.Hvis ikke.... full nedleggelse av Intercont.! Og,på litt lengre sikt:full nedleggelse av et
SAS Airline som råtner på rot da langrutene forsvinner.
"We live in interesting times!" (Sitat fra en annen krig)