Hvis det var The Mean Fiddler på Charing Cross Rd (i nærheten av Tottenham Court Rd) så er vel det bygget revet i forbindelse med noe jernbaneutbygging, om jeg ikke tar feil.
For fotball har dere mange muligheter. Kanskje morsomt å prøve Millwall eller Charlton Athletics, hvis de spiller hjemme?
The real London...: Personlig så liker jeg meg godt sør for Themsen. Langs Borough High Street finner dere en gammel, ærverdig pub som heter George Inn. Den har vel vært vannhull siden man reiste med hest og kjerre (og var muligens skysstasjon tidligere - husker ikke detaljene). I tillegg er Shepherds Market, som ligger like nord for Piccadilly (gaten) og øst for Park Lane, et kjekt sted hvor man føler at man kommer litt bort fra kjas og mas. Der er det vel 2-3-4 puber å velge mellom, pluss en rekke spisesteder (bl.a. en polsk-meksikansk restaurant, om den fortsatt eksisterer).
Ellers så er vel det virkelige London litt forskjellig etter hvem man spør. Folk flest som bor i London bor jo i de ulike bydelene og holder seg nok en del der (bortsett fra en og annen øl etter jobb inne i sentrum). Crouch End er et flott sted, med mange gode pub'er (men litt kronglete å komme seg til, fordi man må ta Tube'en til Finsbury Park og deretter en buss, hvis nummer jeg ikke husker, for å komme seg dit). Det samme gjelder Highgate, som er mer tilgjengelig enn Crouch End. Londonere liker jo parkene sine, og i sentrum er Green Park og St James park fine å spasere gjennom. Hampsted Heath er veldig flott, og man finner nok en pub eller to i nærheten...