Quote:
Originally Posted by TOS_EBG
Snakk om selvskudd! Kjenner at jeg er like provosert som da YQ ble innført på bonusbilletter, håper vi kan klare å samme resultat ved å protestere høylydt nå også.
|
Jeg kjenner jeg er mer provosert enn da.
Jeg har ett par bedrifter paa si som har merchant kontoer og betaler gebyrer til MC, Visa og American Express. Vaar omsetning er rundt 4 millioner dollar i aaret, saa en mygg iforhold til
SAS. Vaare gebyrer er mellom 1,3 og 2,2% (amex er suverent dyrest.) SingTel (min arbeidsgiver), har en stor volumrabatt og betaler 30-40% mindre. Saa
SAS LYVER rett og slett naar de paastaar hva kostnaden er.
De vil ogsaa faa ett stort problem her. Som sagt er det forbudt i mange land, inkludert Sverige som noen har nevnt og USA. Det aa diskriminere kunder slik er helt paa jordet.. I tillegg fraroever man kundene den sikkerheten man har med aa betale med kredittkort
Dette er ett desperat trekk som kommer til aa koste
SAS dyrt, paa linje med 25% regelen, eliminering av service internasjonalt og fueltillegg paa bonusbilletter. Ikke rart de taper terreng, selskapet er drevet av apekatter med serioes mangel paa forretningssans. Det aa ha priser som er gjennomsnittlig mye hoeyere enn konkurrentene mens man fortsetter aa tilby mindre og mindre
Saa ja,
SAS, jeg trodde bunnen var naadd, men dere fortsetter aa grave deres egen grav....