"Been There, done that"
Snakka med losen i dag tidleg, da vi var på vei inn på havna her i Algeciras, som anbefalte å ta bussen til Gibraltar. Så da var et bare å haike med agenten vår opp til busstasjonen. Bussen tok 30 min og kosta € 1.78.
I La Linea var det 3 min å gå til grensa. Dessverre var eg 5-10 min sein til å få med meg ei GB landing, faen!

Pass kontroll og toll gjekk eg rett igjenom, det var bare en vits heile greia, samme på returen!
Etter passkontroll, men før rullebana var alle busser, taxier etc etc for Rock turene... Men eg hadde bestemt meg for å gå over rullebana og hoppe på en buss på den sida istedenfor.
Fem min med buss igjennom sentrum til taubana. Så til topps. Bra utsikt over dei mange skipa som låg til ankers der! Mens eg var der tok Airbus av laaaant der nede!
Apekattane holdt seg på avstand, og var ganske så rolege...
Litt dis idag i sør, så man såg ikkje over til Afrika. Men det vakje så nøye siden eg heile siste veke har seilt langs Afrikakysten fra Port Said. Dessuten seilte vi mottsatt vei for nokre mnd siden, og til høsten har vi en stor jobb i Vest-Afrika.
Tilbake til skuta på omtrent samme måte som eg kom meg til Gibraltar... Dessverre ingen flyank/avg igjen før senere på kvelden...
Eg var forøvrig ferdig med 12 timers vakt kl 0600 idag morges, halvsov fram til 0830 kor ca. kl 1000 gjekk eg på land. Tilbake igjen vel 1500 kor det blei et par timer søvn før vakt. Men andre ord, det blei litt lite søvn på meg idag... Og på toppen av det heile fekk eg ei lita "belønning" i form av at i natt skal vi pinse til UK tid. Dvs eg får 12 + 1 time vakt i natt!