Thread: LAX-SEA med bil
View Single Post
Old 22-07-2012, 21:03   #4
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: LAX-SEA med bil

Heisann caddy!

Jeg er i LA akkurat nå, og har kjørt forbi LAX flere ganger den siste uken. Et godt tips er å unngå å kjøre mellom kl 07.00-10.00 og mellom 16.00-20.00 ut fra Los Angeles. Det er helt forferdelig mye biler på veien, og du kan regne å måtte bruke flere timer bare på å kjøre noen få kilometer.. Ta heller en tur på stranda og kjør når det ikke er rush-hours, selv om det er mye trafikk døgnet rundt..

Ellers kan jeg anbefale et hotell som heter Madonna Inn i San Luis Obispo, langs Highway 1 ca 400 km nord for LA. John Wayne var medeier i ranchen til de som driver hotellet, og det er et helt sinnsykt kitch hotell.. 1 natt holder, men er absolutt en opplevelse. vi bodde på rommet "Jungle Rock", der rommet er bygd som en hule, med dusjvannet rennende ut av en fjellvegg inne på badet.. hehe. www.madonnainn.com Kan absolutt også anbefale biffen på steakhouset på hotellet, hele greien er bygd i rosa skinn med lysekroner, blomster og gull... Damene jeg hadde med elsket det!! (Og en del menn der, så det ut som.. hehe)

God tur!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote