Som nevnt tidligere er man nå på vei vekk fra Las Vegas og på vei til et hus vi hadde funnet og leid så tidlig som kvelden i forveien.

Det befant seg sånn ganske nøyaktig der
Det var egentlig et litt stilig hus som falt godt i smak og det hadde fin beliggenhet.

Trekker litt ned på det, da det fine teppegulvet ikke hadde tatt skade av en skikkelig rengjøring.
(Bilder lånt fra siden til utleiefirmaet)
Huset var vel av typen privateid, men som det ikke bor folk i hele året, da kjøkkenet var meget velutstyrt og barnerommet, som var lett å se med køyeseng og utstyrt med litt leker og barnebøker, riktignok lagt vekk i skuffer.
Eneste savn i huset der var et stereoanlegg.
Ellers var denne uken en ganske rolig en, for det meste.
Prøvde oss på litt surfetimer, og man fikk det da til sånn passe greit inne ved stranda der. Hjalp nok litt på med et brett av god størrelse.

Elegant, både i stilart og full våtdrakt.
Noe shopping ble det også litt rundtom. På den ene outlet-mallen var faktisk den Mexicanske grensa tegnet opp, men det var lite medhold for å ta en svipptur innom der (Mexico), hovedsakelig fordi vi ikke hadde pass med da.
Ene dagen så var man jo faktisk i aktivitet, på en måte, da det var to stykker som var veldig gira på en tur i
Six Flags Magic Mountain, som er den fornøyelsesparken i verden med flest berg-og-dalbaner. Da jeg ikke kunne være noe dårligere enn småsøsknene, så måtte jeg jo pent bli med å kjøre det meste, og holdt lenger enn den ene som fikk hodepine av mye blodforflytning mellom hode og bein. Man ente jo tilslutt opp med å kjøre det som var verdt å kjøre, minus en som hadde lang kø. Her vil jeg fremheve
X2 som den heftigeste. Var nok kø den dagen, men det kunne ha vært veldig mye verre, så helt OK egentlig.
Jeg nevnte vel noe om fly tidligere, det kommer