Quote:
Originally Posted by apron
“This is the first time we have been the world’s most punctual airline two months in a row, which we are extremely proud of."
Det er setningen over jeg reagerte på - klokkereint bedrageri av kundemassen.
Dette synes sikkert de her inne som har en fotballsupporters patriotisme til SAS er heelt OK. For oss andre er det bare trist..
|
Bedrageri av opinionen og kundemassen er det Norwegians som står for.
For dem er et fly "on time" hvis det har forlatt gate innen 15 min etter oppsatt rutetid. Om flyet må til de-iceing, stå i kø ect og lander 40 minutter etter oppsatt rutetider, vil flyet fortsatt være i rute i følge dem, siden det forlot gaten "on time". Det er å trikse med statistikk og lure kunden sine.
Ja, jeg er en god kunde av
SAS, men jeg har også særdeles gode opplevelser med Norwegian, spesielt flygninger med deres nyere materiell. Jeg velger selskap etter tid og komfort, og siden jeg flyr mest utenlands er det enklere å velge
SAS. Det gjør meg ikke til noen "fotballsupporter" for
SAS.