View Single Post
Old 03-06-2012, 10:32   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,170
Default

Quote:
Originally Posted by barca View Post
SAS beste strategi er enten å utvite sitt europeiske nettverk fra OSL, CPH, ARN, GOT, SVG og BGO eller å ta opp kampen med Finnair anngående Asiatiske ruter. Jeg tror at de ikke vil klare å ta opp kampen med Finnair når det gjelder Asiatiske ruter. Den kampen er tapt for SAS. Jeg tviler for all del at de vil klare det i Beirut ruten og.
Motsier du ikke deg selv nå? Først sier du at de bør satse på Asia som et alternativ, så at de ikke bør?

Selv om Beirut riktignok ligger i Asia, så er en rute hit nettopp endel av strategien om å utvide på kort og mellomdistanse ut fra Skandinavia som du indirekte sier de bør

Om CPH-BEY vil funke eller ikke aner jeg ikke, men det virker i hvertfall være en destinasjon med endel etterspørsel fra Skandinavia som ikke dekkes idag. Spørsmålstegnet er vel mye på yielden?
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote