View Single Post
Old 16-05-2012, 14:55   #1
ValdaIsaksson
ScanFlyer Blue

Norwegian TEST: Karup-København, med Norwegian.

Jeg skulle teste Norwegian indenrigsrute til København fra Karup for første gang - også i forhold til Cimbers rute fra Billund til København, som jeg har fløjet med 100 gange før.

Check-in gik rigtig fint, og det samme gjorde security. Karup er en lille, og ret kedelig lufthavn. Ingen egentlig stemning, og man fornemmer tydeligt at BLL er langt størrere.

Vi boarde flyet - som også gik enormt smertefrit. Vi kom ombord på flyet, som var en Boeing 737-300. En af de ældre Norwegian-maskiner. Komforten var dog stort set den samme som Cimbers.

Vi kom afsted et par minutter før. Ombord på Cimber var der servering af diverse kaffe, te og evt. andet. Norwegian havde dog ikke så meget af den slags. Der var stort set intet. Men flyvetiden var da også kun 20 minutter. Vi landede 10 minutter før, og det gik som altid i KBH - hurtig og smertefri betjening. Hurtig ude af KBH lufthavn.

Alt i alt en helt fin oplevelse, som minder lidt om Ryanair vs SAS. Du får hvad du betaler for. Intet ekstraordinært, men super fin oplevelse. Og helt ærligt: Hvor meget kan jeg forvente for 199 kroner.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Karup Lufthavn skilt.jpg
Views:	945
Size:	15.9 KB
ID:	32069   Click image for larger version

Name:	4528557-norwegian-stopper-karup-afgange--.jpg
Views:	945
Size:	116.9 KB
ID:	32070  
ValdaIsaksson is offline   Reply With Quote