Re: Kondensstriper = forgiftning?
Det gjennomsnittlige medlemmet på dette forumet har vel en større reiseaktivitet med fly enn den gjennomsnittlige nordmann/verdensborger. Da vi som "gode og godt bereiste kunder" bidrar med å holde flyselskapene i luften, er vi vel også mer enn gjennomsnittlig medskyldige i at myndigheter og makteliten kan fortsette å forgifte jorda med chemtrails.
Men spøk til side, innmeldingsdato og tidligere poster på forumet kan jo tyde på at han har meldt seg inn for bare for å skrive om akkurat dette temaet. jeg vet ikke om denne Haarper C. Bilderberg bare herjer med oss eller om han faktisk mener alvor - om det er sistnevnte er det muligens litt synd i mr. Bilderberg og da er det godt å vite at hjelpen er nær i dagens samfunn. Men før jeg oppfattes som spydig så bare la meg understreke at jeg har en sterk mistanke om at det er førstnevnte, at dette bare er en spøk.
Men hvor har du nicket ditt fra mr Bilderberg? Bilderberg gruppen/konferansen er jo en årlig samling kun for inviterte innflytelsesrike personer hvis innhold er hemmelig (og dette avler jo konspirasjonsteorier). Haarper henspeiler på Steven Harper? Statsminister i Kanada, som selv har deltatt på Bilderberg konferansen og som av konspirasjonsteoretikere mistenkes å ha en sentral rolle vedrørende chemtrails over Kanada. Haarper (=Steven Harper) C. (C=Canada) Bilderberg? Bare ren gjetning dette, men underholdende, det er han. Det at han bare poster om natta, for å gå under radaran til amerikanske etteretningsorganisasjoner som muligens er så hemmelige at oss vanlige dødelige ikke engang har hørt om dem er jo også med på å opprettholde underholdningsverdien.
Last edited by LN-BLO; 14-05-2012 at 19:25.
|