View Single Post
Old 16-04-2012, 08:34   #7
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Default Re: God mandag fra Frous!

God morgen fra Kløfta, hvor det ser ut som vinteren har tenkt å prøve seg med en siste omkamp. Men jeg tror og håper at disse snøfnugga bare er en siste krampetrekning før våren og sola kommer og tar oss!

Kjørte en sightseeing rundt OSL i helga for å prøve å forstå hvor alle dere flytittere sitter å glaner, plattformen på flymuseet er grei nok og østre bane har jeg også finni ut av. Men "D" punktet på vestre fant jeg ikke på randomturen min, så da måtte jeg spørre Finn om han viste noe. Og jo så sannelig hadde han et flybilde med spottere og det hele..

En liten ting i den sammenheng, når jeg passerte sørenden av vestre rullebane sto det en eller annen bil kjørt inn på jordet der, og var parkert mer eller mindre langs senterlinja. Nå er det helt klart en god mulighet for at dette ikke var en spotter, men uansett moralen er: La være å kjør med biler inn på dyrket mark, så kan bonden som uansett har nok begrensninger med å ha jordet sitt klistra inn til OSL faktisk få en brukbar avling der!

Besides that, en god dag til dere alle!