View Single Post
Old 12-04-2012, 16:10   #5
WooAa
ScanFlyer Blue

WooAa's Avatar

Thumbs up Re: Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson!

Ja, blir jo noe av det samme! Jeg syntes også det var rart at det ikke var noe minimum antall aksjer, så jeg sendte mail til investor.relations@rezidor.com for å spørre, samt få noe mer informasjon. Damen jeg fikk svar av sa at det ikke var noe minimum antall, og at jeg bare kunne sende mail tilbake når jeg hadde kjøpt. Jeg kjøpte 10 stk via Nornet, og sende mail. Dagen etterpå hadde jeg fått mail fra Service Center One om at jeg var blitt Gold Elite:

We are happy to inform you that at the request of Rezidor we have upgraded your account to Gold Elite. Your status is valid until 2014. We have ordered a membership card for you, which you should receive within 4-6 weeks. Until then you can enjoy Gold benefits by quoting your membership number whenever you stay at our hotels.

· Offer available exclusively for shareholders of the Rezidor Hotel Group.
Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrolment through February 2013. To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules.
Offer is non-transferable, may not be sold, and is subject to change or termination without notice.
By enrolling in Club CarlsonSM and participating in this offer, you agree to the Club CarlsonSM programme terms and conditions.

Regards

Jeg sendte ingen dokumentasjon på kjøpet, så er usikker hvordan dette fungerer fra deres side! Jeg hat logget inn på CC, og der står jeg nå oppført som Gold Elite, så det gikk jo veldig raskt
WooAa is offline   Reply With Quote