Jeg tenker at det er sikkert helt greit at jeg legger ut noen bonusbilder. Så here goes. Alle følgende bilder er tatt 3.april.
Vi tåler en -500 gjør vi ikke. Faktisk så er vel disse på vei ut av tjeneste om ikke så mange årene så jeg synes de fortjener en skikkelig takk for lang og tro tjeneste. Dette er LN-
BRX:
LN-BRX - Boeing 737-500 by
nosalthe, on Flickr
KLM har vi mye av på Sola. Her er en til. Har en drøm om at en vakker dag med veldig mye trafikk kan vi se f.eks en A330 på Sola. Men det blir nok bare med drømmen. Men vi er da så glade i grisene våre er vi ikke det?
PH-BGP - Boeing 737-700WL by
nosalthe, on Flickr
LN-RNN - Boeing 737-700 by
nosalthe, on Flickr
LN-WDL, en av de nyeste Q400-maskinene til Widerøe. Lang og lekker. Har til gode å fly med en slik en...
LN-WDL - Bombardier Dash 8-Q400 by
nosalthe, on Flickr
Så noen bilder som nødvendigvis ikke er så veldig bra i kvalitet. Men i stedet viser den noen av de fantastiske omgivelsene som omslutter
SVG.
SAS foran rusegropa. by
nosalthe, on Flickr
En eldre Norwegian-maskin. I bakgrunnen ligger flotte Sola Strand Hotel. Fantastisk beliggenhet. Utvider stadig. Har en flott spa-avdeling. Ikke minst har de fantastisk god mat der. For eksempel har de noen fantastiske koldtbord f.eks ved juletider.
LN-KKL - Boeing 737-300 by
nosalthe, on Flickr
Vi får ta med oss en av de maskinene som bråker mest på Sola. Mad-Dog'ene er vakre fugler som kommer til å bli savnet når de etterhvert takker av.
LN-RML - MD80 by
nosalthe, on Flickr
Farvel!
Goodbye for now! by
nosalthe, on Flickr