Hva innebærer disse supplementene, rent praktisk? Er det kun papirarbeid, eller er det også fysiske endringer på flyene?
Edit:
Jeg fant følgende: "Supplement 37 inneholder performance data/grafer som er nødvendig for å kunne
beregne landingsdistanse på ”kontaminerte” rullebaner", samt vedrørende supplement 48: "Ved en såkalt bratt innflyging (definert som innflygingsvinkler mellom 4.5 – 7.9°) vil setningspunktet bli tidligere enn ved en normal 3° innflyging. I tillegg til denne forskjellen er også selve innflygingstraséen modifisert på kortbanenettet, i den forstand at den er forskjøvet utover fra rullebanen. Dette var en forutsetning for å få tilstrekkelig stoppdistanse ved kortbaneoperasjoner med Dash-8."
Det høres merkelig ut at dette skal ta lang tid å få implementert - på en legmann så høres dette ut som en ren papireksersis, hvor man nesten skulle tro at man kunne legge et papirark i kopimaskinen, men jeg antar at det er noe som gjør at min enkle løsning ikke fungerer...