Vel fremme, var det å vente på bagasjen, som kom forholdsvis kjapt, og deretter finne vegen til DoubleTree by Hilton, som lå rett utenfor terminalen.
Der kunne Kelly - etter å ha gitt meg en cookie - fortelle at HHonorsnummeret mitt lå inne, at jeg var Gold, at jeg var blitt oppgradert, og at frokosten samt en drink i baren var gratis.
Fant rommet mitt i andre etasje.. eller vent, tredje blir det egentlig. Det er en etasje til over meg. Der fant jeg denne:
Og disse:
Sånn etterhvert var jeg sulten, og tok heisen ned igjen, og fant Fratello's.
Fikk en meny, samt presentert hva dagens suppe og fisk var for noe. Fikk også bestilt en sånn:
Kikket litt, og så de hadde "Garlic Bread". Det hørtes godt ut som forrett, så jeg bestilte det, med mozarella-ost på. Jeg så nå for meg noe ala et par hvitløksbaguetter eller noe sånt, så jeg ble lettere overrasket da den ene damen kom med noe som lignet en pizza:
Med rett topping (kjøtt, f.eks.) kunne den vært en middag i seg selv, og var sikkert ment for å deles med noen. Med bare osten på, var den heldigvis ikke
så mettende, så den ble borte.
Til hovedrett:
Andebryst, med bl.a. noe som het kumquat. Jeg må tilstå at jeg måtte google det før jeg bestilte, og da jeg fant ut at det var en frukt, hørtes det jo greit ut
Til dessert:
Alt i alt en god middag, og med litt tipsing kom det fortsatt på under 400 norske - og det inkluderte da to av disse:
Satte det på romregninga, så da får man HH-poeng for det også
Etter middag, fikk jeg luftet legemet litt. Gikk retning terminalen for å se om jeg ikke kunne få skaffet meg en cola og en flaske vann eller noe i en kiosk. Det var forsåvidt mulig - bare ikke så sent på kvelden, for gitteret på WH Smith var nede. I motsatt retning av hoteller derimot, fant jeg denne:
Fikk kjøpt meg en cola og en vann, fikk et spørsmål om det var et-eller-annet jeg også evt. ville ha, men det ville jeg sikkert ikke, etterfulgt av et "see you" fra mannen bak kassa. Det tror jeg strengt tatt ikke.
Her sees forresten hotellet og terminalen, fra vegen mellom hotellet og Shell-stasjonen:
Nå blir det sikkert snart kvelden, og i morgen skal det flys A321 tilbake til
LHR, og en annen Airbus videre et annet sted. Snakkes