View Single Post
Old 04-04-2012, 23:35   #232
Superhai
ScanFlyer Rusty
 
Superhai's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
Default Re: FOT-rutene i Lofoten og klagesaken med etterdønninger

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Men hvis man (teoretisk sett) har to identiske fly som begge skal operere på kortbanene så kan det vel neppe være slik at prosessen tar 1 år per fly?
Hvis det var slik at Bombardier hadde folk som bare satt på kontorene sine og lagde papirfly, og bare ventet på at DAT kom med jobben, så hadde det nok gått raskt. Samme godkjennelsen for WF Dash8-200 tok vel ett år (og WF er nok en viktigere kunde for Bombardier enn DAT). Jeg tror ikke de faktisk er i drift ennå (prosessen ble startet i mai i fjor tror jeg).
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.”
Superhai is offline   Reply With Quote