View Single Post
Old 03-04-2012, 10:19   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: God tirsdag fra Forus!

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God morgen fra NSB på vei inn til siste kontordag før påske. Imorgen bærer det en svipptur til London for litt handling og kantinetoppmøtet på torsdag. Har egentlig booket via ARN for å teste BA's 767. Men teller på knappene om jeg skal kansellere og fly direkte. Har flydd bra mye det siste. Hmmm .

Etter posten til JoeW sjekket jeg og jaggu har ikke jeg også re-kvalifisert til EBG med 37 legs. På poeng var jeg omtrent halveis.

Glad Påsk!
Gå for 767 via stockholm!

God formiddag fra Stavanger. Passe irritert etter at en major mishap i går med flickr/iphoto og bare rot førte til at jeg sletta "heile driden", inkludert bildebloggen min. Vræl! Ikke spør hvordan det skjedde. Bildene har jeg selvfølgelig fortsatt. Så det blir vel å pønske ut hvordan jeg skal angripe det hele. Er litt jobb å publisere 250 bilder og sortere og lage nye bloggposter. For ikke alle bildetrådene mine her som gikk åt skogen...

Men men, planen er at jeg skal få litt oversikt å forbreder en skikkelig oppsummeringstråd i slutten av påsken. Har blitt en del spotting i det siste.

Ha en fin dag forumister.
Twin Otter is offline   Reply With Quote