Etter noen herlige dager var det så tid for returen tilbake til hverdagen. Retur med bil til
ZRH og vi var denne gangen fem som skulle tilbake til
OSL, da bare brodern skulle tilbake til Milano. Nok som utreisen var det veldig greit med nok gullkort og bedre billetter, da vi var fem stykker som skulle sende ni kolli inkludert 2 skiposer hjem. Og som på utreisen så var det greit å slippe unna alt av gebyrer som man kan risikere når man drasser med seg såpass mye.
Lite kø i sikkerthetskontrollen og det tok ikke langt tid før vi satt i Swiss sin Senator lounge. Greit drikke utvalg, men skulle uansett kjøre fra
OSL, så holdt meg til KrF-godkjente drikkevarer. Loungen i seg selv var OK, men matmessig var det en stor skuffelse. Man kan sikkert klarte på Scandinavian Lounge på
OSL, men dette var langt langt dårligere. Knapt noe av spiselig og var rett og slett kjipt utvalg. At de også hadde kuttet ut is, som jeg fikk da jeg var her sist for 2,5 år siden gjorde det heller ikke bedre.
Uansett var det tid for returen og vi var tre av oss som hadde billetter i economy extra. En -700 som skulle ta oss hjem, og smekkfullt fly av et flertall med skiturister. To rader business, to rader economy extra. Avgang på tid og opp i luften kom så laksen, som var heller litt kjedelig av seg
Sov og/eller leste mesteparten av turen hjem, og etter en sightseeing i mørke over Østlandet kunne vi lande på
OSL på tid
Det er skianlegg i Alpene som har røffere bakker enn Lech, men alt i alt var jeg svært fornøyd med stedet og turen og er absolutt et sted jeg kunne tenke med å dra tilbake til.