View Single Post
Old 02-04-2012, 13:25   #9
nick5000
ScanFlyer Blue

Default Re: downgraded ist bkk

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Kan du nok regne med. Her må du selv dekke en ny billett PVG- BKK

Ikke særlig imponert av Turkish her. Du burde mottatt minst 1000 euro for nedgraderingen i tillegg til ombookingen, de kan stikke en gratis t/r ut av IST ett visst sted dersom du spør meg.
Ja, er vel enig i det. Men jeg hadde bare betalt 7700 kr for denne billetten. Jeg tenkte på denne problemstilling, hva hvis de ville betale meg det som var mellom eco og bus, så ville jeg jo ikke fått noen ting. Jeg var ganske fornøyd i mitt tilfelle, da jeg kom meg direkte til pvg dit jeg egentlig skulle, slapp en lang dag med ekstra reising (BKK HKG PVG) i eco.. Men jeg må altså kjøpe ny billett pvg bkk. fant en til 1300 kroner

Men ganske dårlig at de ikke kun gi meg en BKK - OSL billett, bare BKK IST er jo ikke så praktisk.
Og fribilletten står i R klasse. Jeg sjekket R klasse på expertflyer for ca 10 forskjellige datoer i mai og juni uten å finne noe som helst åpent. Det kan kanskje hende at de manuelt åpner hvis det er ledig i C .? hvis ikke kan denne fribilletten vise seg å være verdiløs.

Ellers så var det en fin flight, men alt annet med turkish synes jeg er ikke så bra. Webside, checkin som nevt, men også på flyplassen. Det var flere stykker i loungen da jeg kom som ikke hadde rukket flyet, fordi skjermen i lougen sa "wait in louge".
Og ca 50 min før min flight sto det Boarding. jeg gikk da fordi jeg ikke visst akkurat hvor langt det var til min gate. Da jeg kom til gaten sto det fremdeles boarding, men ingen boarding var å se. Jeg spurte og hun sa nei de boarded ikke. Og 5 minutter senerer så kom forsinkelsen på 45 min opp. Det sto fremdeles new time 1:20 OG Boarding på skjermen da jeg kom tilbake i loungen. 15 mintter senere kom wait in lounge opp.

Kan det være en sammenheng med at de valgt å nedgradere meg med den veldig billige J billetten?
nick5000 is offline   Reply With Quote