
Over: Thomas Cook (UK) med A321-200, og reg.: "G-TCDA".
Maskinen er 8.5 år gammel, levert ny til daværende My Travel
Airways pr. nov. 2003 som "G-JOEE", så pakert fra des. 2004 -
før maskinen ble kjøpt av
THY Turkish Airlines pr. mars 2005
og fikk reg.: "TC-JMG". Så kjøpt tilbake til Thomas Cook (UK)
pr. mai 2009 og fikk dagens reg.

Over: Condor (Berlin) med A320-200, og reg.: "D-AICA" i
fine retro-farger. Maskinen er litt over 14 år gammel,
levert ny til Condor pr. feb. 1998.

Over: TUIfly (DE) med B737-800 og reg.: "D-AHFI". Maskinen
er 13 år gammel, levert ny opprinnelig til Hapag Lloyd
pr. mars 1999. Over til TUIfly pr. januar 2007.

Over: Condor med B757-300, og reg.: "D-ABOB". Maskinen
er 13.5 år gammel, levert ny til Condor pr. mai 1999.

Over: Islas Airways med ATR72-200, og reg.: "EC-
LKK".
Maskinen ankommer her fra
LPA (Las Palmas: Gran Canaria), maskinen
er litt over 16 år gammel, opprinnelig levert ny til "Air Guadeloupe"
pr. des. 1995 som "F-OGXF". Så over til "Air Caraibes" pr. juli 2000,
så til "Airlinair" og fikk reg: "F-GVZF". Så til nåværende selskap
pr. januar 2011, bærer navnet: "El Hierro" (en av de mindre kanariøyene).

Over: TUIfly (DE) med B737-800, og reg: "D-AHFY". Maskinen
er 11 år gammel, levert ny opprinnelig til Hapag Lloyd pr.
feb. 2001. Over til TUIfly pr. jan. 2007.

Over: Air Mediterranee med A321-200, og reg.: "F-GYAQ".
Maskinen er ca. 14 år gammel, levert ny til daværende
Swissair pr. mai 1998 som "HB-IOI", overført til Swiss
Int. Airlines pr. mars 2002. Så til nåværende selskap
pr. januar 2004.

Over: Danske "Jettime" med B737-300, og reg.: "OY-JTE".
Maskinen er 17 år gammel, levert ny til daværende Maersk Air
som "OY-
MAS", så over til GB Airways pr. nov. 1998. Videre
til "bmibaby" pr. april 2004, så satt til oppbevaring pr.
mars 2009. Så til nåværende selskap pr. april 2009 (leaset).

Over: Luxair med B737-800, og reg.: "LX-
LGT". Maskinen er
12 år gammel, levert ny til Hapag Lloyd pr. feb. 2000
som "D-AHFN". Så over til TUIfly (DE) pr. jan. 2007, videre
til nåværende selskap pr. nov. 2009.

Over:
SAS med A319-100, og reg.: "OY-
KBP". Maskinen er
ca. 5.5 år gammel, vær hos selskapet siden sept. 2006,
og bærer navnet "Viger Viking" - ankommer her fra
CPH: København
Kastrup.

Over: Polske "Enter Air" med B737-800, og reg.: "SP-ENZ".
Maskinen er litt over 13 år gammel, første reg. er "N1784B"
med eier Boeing. Så over til Euroalair Horizons pr. jan. 199,
med reg.: "F-GRNA". Så til Air Horizons, Air Berlin, og så
hos nåværende selskap pr. jan. 2011.

Over: Primera Air Scandinavia med B737-700 (B73G), og reg.: "OY-
PSF".
Maskinen er nesten 14 år gammel, og er den eneste B73G-maskinen i
Primera-flåten. Maskinen ble opprinnelig levert ny til ILFC, som leaset
ut maskinen til Argentinske: LAPA som "LV-
YYC", så videre til
ARG, så
tilbake til leasingselskapet. Så til Air Mauritanie, og i juni 2002 til
daværende Sterling Airlines. Primera leaset maskinen fra mars 2009.

Over: Binter Canarias som opereres av Naysa, med ATR72-200, og
reg: "EC-LFA". Maskinen er to år gammel, levert ny til Naysa
pr. mars 2010 - bærer navnet: "Rapadura".

Over:
SAS ("Danmark") med A321-200, og reg: "OY-
KBF". Maskinen
er ca. 9.5 år gammel, levert ny til
SAS pr. sept 2002. Bærer
navnet "Skapti Viking" som på bildet ankommer fra
CPH: København
Kastrup.

Over: Binter Canarias (som også opereres av Naysa), med ATR72-200
og reg.: "EC-
KYI". Maskinen er tre år gammel, levert ny til Naysa
pr. feb. 2009. Bærer navnet "Guarapo".

Over:
SAS ("Sverige") med B737-800, og reg.: "LN-RRH". Maskinen
er snart tre år, levert ny til
SAS pr. juni 2009. Bærer navnet
"Freja Viking", ankom fra
ARN: Stockholm Arlanda når bildet
ble tatt.

Over: Condor / Thomas Cook (DE) med B757-300, og reg.: "D-ABOG".
Maskinen er 13 år gammel, levert ny til Condor pr. mars 1999.

Over: Islas Airways med ATR72-200, og reg.: "EC-
KKZ". Maskinen
er ca. 4.5 år gammel, levert ny til selskapet pr. jan. 2007.
Bærer navnet: "Isla de Fuerteventura".