Quote:
Originally Posted by TOS
Nei, dette viser vel kanskje først og fremst at oppdragsgiver ikke har tatt tilstrekkelig høyde for den tidkrevende prosess det er å skulle få rutiner og prosedyrer og utstyr på plass. Hvis det er slik at WF har brukt 12 måneder på prosessen, så burde vel det muligens ringt en bjelle hos SD om at 2,5 måneder kanskje er i knappeste laget...
|
Det burde kanskje ha ringt en bjelle hos
DAT også.
Meg bekjent var ikke
DAT klar over,da de søkte, at de måtte skaffe til veie 4 spesielle supplementer som kreves for å betjene kortbanenettet.
To og en halv måned eller ett år.
Hadde det gjort noe forskjell?
DAT har vist at organisasjonen ikke er dimensjonert for å håndtere et anbud av denne art.
Legg merke til at LT reagerer på at
DAT ikke har helt kontroll på det de gjør og at LT i stor grad måtte tre støttende til.
Vi må innse at 40 års erfaring ikke lar seg erstatte,sånn uten videre.