Quote:
Originally Posted by stefan
Via en kamerat kom jeg over denne: Lufthansa oil and energy club.
Er det noen her som er medelem her som har erfaringer med dette?
Ser at man blir "oppgradert" til Frequent traveller status hos lufthansa. Er dette noe som også gir fordeler hos SAS og flyvninger i Norge?
I tillegg står det noe om at man må kontakte sin "travel manager" for å få en anbefaling der. Menes med dette en person i bedriften eller reisebyrået, eller noen som vet hva som er greia?
|
Jeg er medlem av Lufthansa oil and energy club og har Frequent traveller status hos dem. Den er gyldig i 2 år. Man trenger ikke å ta kontakt med nokon travel manager og slikt. Bare pass på å oppgi jobb e-post adressen din når du søker medlemskap der. Tror nok det er det som teller mest. Men du vil nok ikke få så mye fordeler hos
SAS med sølv hos LH. Se på hjemmesiden til miles and more hvor du f.eks. kan komme inn i lounger og slikt i verden med Frewuent traveller status. Det er begrenset, men du kommer ihvertfall inn i LH-group sine lounger. Ellers kan jeg nevne at jeg reiste til Kolkata ifjor sommer fra
FRA og jeg ble oppgradert eller flyttet opp til business gratis takket være sølv kortet. Så noen fordeler har det å ha FT status.