Quote:
Originally Posted by LN-KGL
SAS er igjen tatt med buksene ned på knærne. Det eneste de så kan gjøre er å heise opp buksene og si unnskyld - med heise opp buksene menes å gjennomføre alle pålagte vedlikeholdssjekker. Men gjør det det, nei - igjen kommer denne forbaskede "ja, men" som kan være et markedsmessig selvmord. Igjen planter de med det mistanke og tvil hos sine fremtidige kunder.
|
Jeg er uenig med deg Kurt.
Det rekker ikke a si "Sorry". Na ma det bli action. Hire folks, rydde opp i problemhage
STS / MX Planning og kommuniserer aerlig og offentlig hva gikk galt og hvordan man vil gjöre dette bedre. Alt annet er selvmord, ikke bare fra PR sikt.
For a si det loud and clear:
SAS har spilt med livet av sine passagerer og ansatte omboard disse flyene. Og ikke bare med deres liv, men ogsa satt liv pa bakken i fare.
Her kan man ikke bare si noe og forholde seg som man ble tatt med buksene nede. Her ma en radiktalt ny-tenking inn i
STS. Og dette vil bare ga dersom man hyrer nye folks. Undertegnende og mange andre dyktige fagfolk star til stede, dersom
SAS/
STS forstar alvored.