View Single Post
Old 09-03-2012, 10:22   #74
FestiVal
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jan 2009
Location: Mosjøen
Posts: 220
Default Re: Norwegian tar ikke kundene på alvor

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Jeg tror normen er i ferd med å endres....Lufthansa f.eks. har innført ganske dramatiske endringer og store begrensninger på hvor langt de hjelper - i følge Lufthansa Customer Service, uten status vil du kun bli tilbudt alternativer der samme bookingklasse ! er tilgjengelig, du vil kun bli tilbudt nærmeste Lufthansa Destinasjon - utover dette må du selv betale mellomlegget, selv når det Lufthansa som er skyld i endringen ! Dette rulles ut i disse dager. Vil anta at andre nettverkselskaper vil følge etter.
Kan dette være fordi de har sett at de fleste LCC er kommer unna med dette?
Lovverket er jo der så ved evt. rettslige grep sliter de, med kanskje noen mener det er verdt forsøket
Det gir jo unektelig økonomiske besparelser i ganske store summer gjennom et år.
Bare en tanke?
FestiVal is offline   Reply With Quote