Nå er komiske Ali tilbake igjen. Gikk på en skikkelig blemme der med å ikke ha fått med meg bilder og heller ikke lest artikkelen. Det var egentlig to grunner til at jeg gikk ut så bastant - en - jeg hadde i går kveld oppdatert regnearket for punktlighet og regularitet som har basis i hva Avinor rapporterer landet rundt og - to - sjekk om at det hadde vært noen sprell i løpet av idag. Ingen endringer og heller ikke noe alarmerende.
Nok om grunnlaget som var så tynt - og da kommer man skjevt ut. Forhåpentligvis kan dere tilgi komiske Ali-taktene fra undertegnede. Når nå har sett gjennom det så er det ingen tvil at Norwegian har driti på draget i denne enkeltsaken. Her er det mye bom i forhold til varsling og ___ og ____ og da er det bare for Norwegian å gjøre det godt igjen overfor damen fra Tromsø og andre som skulle til
EDI den søndagen.
Jeg synes også kanskje
OSL bør gå inn i sine tall for å finne ut hvorfor de IKKE hadde rapportert den kanselleringen og hvordan de kan unngå dette igjen. Forhåpentligvis vil de prøve å beholde nivået over FlightStats?