Quote:
Originally Posted by jameson82
Tror Robert har vokst ifra den blå planeten vår så det eneste som kan tilfredstille hans krav om unikhet og utsikt måtte være noe som dette:

|
Nei, overhodet ikke. Robert trenger nok heller en reality check mer enn noe annet. Naar man lever med en illusjon at man er utrolig smart siden man aldri har blitt frastjelt noe paa ett hotellrom og tror det er paa grunn av en billig samsonite hardkoffert og at man i den traaden kommer tilbake med finten at fine klokker og dyre kofferter er jaalete og pompoest (siden han ikke har det selv), ogsaa denne traaden er et godt eksempel paa hvor lite jordnaer vaar venn er naar han paastaar at fantastiske og unike hotelleiendommer han aldri har bodd paa kun har hoey pris som selling point og at det er harry og pompoest, men ehhh... navnet paa denne traaden inneholder ett hotell som absolutt er i denne "kategorien" og han mener at den eiendommen er spektakulaer... Det aa bruke tripadvisor som referanse paa om hoteller er bra eller ikke, sier ogsaa en god del..
Men han er underholdende, det skal han ha. Alle online forum trenger en village idiot, fordi det er det eneste man kan kalle en som tror han vet alt selv om han er en vaarkylling naar det gjelder aa vaere bereist sammenlignet med veldig mange paa dette forumet.
Jeg laerer noe nytt hver eneste gang jeg er paa lengre reiser og jeg henvender meg ofte til flere online forum for raad og vink. Det (og en STOR dose ydmykhet) er noe Robert boer laere av.