View Single Post
Old 29-02-2012, 19:28   #18
FestiVal
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Commuter View Post
Det er sikkert en grense på TPI, men jeg hadde i alle fall aldri problemer med å booke i fem-tiden for 06:15-flyet tidligere..

Ja TPI bookes i C, så de er fullt fleksible. Og takk for tipset om å booke en senere avgang. I min koffeinmangel tenkte jeg ikke en gang tanken!

Uansett ble det en ganske stressende morgen som følge av dette.

Det viser seg at TPI er et så marginalt produkt at jeg måtte forklare personalet i BGO hva det faktisk betyr. Og jeg måtte stoppe de fra å prise vanlige billetter et par ganger.
Det nye systemet gjorde også at min bestilling ble en 15 min gruppeoppgave for alle i billettkontoret, og til tross for at det var flere hoder involvert greide de å booke returen fra feil flyplass med feil selskap til feil tid. En telefon til SAS løste dette (trodde jeg)

Når jeg kom på OSL i ettermiddag, hadde jeg visstnok ingen booking, men her greide de allikevel å booke for meg direkte i gate.

La oss håpe at dette var min andel av innkjøringsproblemene!
TPI/TPC er vel den biten som har blitt mest forandring på ifm overgangen til Altea. Dette er ingen unnskyldning for rot og sommel, men bare en forklaring på oppstartsproblemene
FestiVal is offline   Reply With Quote