View Single Post
Old 28-02-2012, 08:46   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,855
Default Re: KLM Asia - Fra 747-400 til 777-200

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Skjønner formålet, men hvorfor må så mange som syv 777-maskiner males om?
Antar det er for å ha en viss fleksibilitet og få kabelen til å gå opp? Ruten i seg selv krever vel isolert sett to maskiner, men man må vel regne med at KLM har gjort sine analyser og sett at sju maskiner var det mest ideelle? Ulempen blir jo da at de nå får sju maskiner de ikke kan bruke på sitt etterhvert betydelige nettverk til Kina.

Quote:
Originally Posted by ThePlanespotter1 View Post
Hva er problemet mellom KLM og de Kinesiske myndighetene?
Det er ikke noe problem mellom KLM og Kinesiske myndigheter. Derimot er det et problem mellom Kinesiske myndigheter og Taiwan, hvilket innebærer slik jeg har forstått det at hvis du skal fly til Kina, kan du ikke overfly Kina på din vei til Taiwan
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote