Det var det. Det gikk litt fort her på slutten, men tenker at bildene er det viktigste sånn på tampen. Leserne kan fort bli litt "matleie" også...
Oppsummert: Som de fleste skjønner så ga Turkish et litt blandet inntrykk. Maten er helt topp og det er mye av den. Det er mulig at det er A340s innredning og organiseringen som gjør at det blir problematisk å levere en sømløs og fin service. Men jeg synes også personellet virket litt lite avslappet, personlig og profesjonell.
Uansett - en ny tur med samme selskap frister. Men da håper jeg virkelig på en av deres oppdaterte biz-klassekabiner, som kanskje gir et litt annet preg. Skjønt - det er vel lite trolig at de kommer med lignende tilbud så veldig mange ganger. Men å betale en lapp eller to ekstra for å sitte foran på en såpass lang tur synes jeg er på grensen til fornuftig pengebruk..

. Og så vil jeg nok en gang benytte anledningen til å takke Reiseforumets mange oppdaterte medlemmer for supre tips som gjorde at jeg fikk en opplevelse jeg ikke ville ha hatt uten!