Quote:
Originally Posted by jameson82
Så folk som opplever samlivsbrudd,dødsfall,sjukdom skal ha ingen rettigheter til å forandre billettene mener du?
|
Det er jo selvfølgelig en tragisk ting, men som mye annet, kan ikke flyselskapet holdes for folks personlige tragedier... Selskapene gir mulighet til endre mot et gebyr... så enkelt er det...
Og, for sakens skyld, hvis et selskap selger en billett billigere som ikke kan endres, er det vilkår lagt ned før man trykket "kjøp"... verden er rund, ikke flat.. forbrukerne må også forstå det... hjelper ikke bli 5 år gammel ved skranken
Hvis man vil sikre seg mot alle uforutsette kostnader og flytte byrden over på andre, foreslår jeg en god reiseforsikring... med det koster jo også penger
Fra en som har vært i salgsbransjen før... Norske kunder vil helst ha alt, og helst betale ingenting.... tror ingen forbrukere i verden er mer beskyttet enn norske forbrukere....
Ps. hvis alle flyselskapene skulle ha et kundesenter som satt å vurderte hver persons tragedie individuelt og hvem som skal få en "break" fra reglene, tror jeg også prisene på flybilletter ville gått opp... kan ikke få i pose og sekk