Quote:
Originally Posted by Fnate
Men, "lykke til med den nye løsningen". Ingenting om hva som skulle bli så bra."Javel?...?.!%??..." - tenkte jeg egentlig
|
Urovekkende nok synes jeg mailene var ganske greie, men det kan like gjerne bety at jeg som oftest opplever at slik informasjon fra
SAS er ganske kryptisk. Skulle bare ønske at de var litt mer presis på hva som faktisk endres for oss etter oppgraderingen.
...og
TPI-bookingen kan gjerne dø umiddelbart. Jeg har ikke tall for antall bookinger med problemer (registrert som boardet før jeg har ankommet flyplassen, ikke mulig å sjekke inn, seter som forsvinner etc)
Quote:
Originally Posted by Fredrik Propell
Yikes, det var ikke liten nedetid de forventer å ha. Men det kommer vel noe godt ut av dette til slutt.
|
Jeg har selv brukt flere dager på å oppgradere en liten (i denne skalaen)
CRM-løsning (med bl.a. 36 timer arbeid i strekk uten noen form for pause eller avslapping).
Utrulling tar tid, flytting av data tar tid, reindeksering tar tid og backup tar tid. Når man (forhåpentligvis) samtidig skal sanere et stort volum av obskure støttesystemer blir det ganske hårete.
Jeg er glad for at de beregner god tid - det viser at de har en relativt forsvarlig utrullingsplan.